Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2018 15:32 - Къде съм?
Автор: mimi321 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 167 Коментари: 0 Гласове:
1



 Странно, с отиването си 2017 година отнесе много лоши за мен неща. Бързата равносметка на живота ми е, че имам скапана лошо платена работа, нямам спестени пари и живея само от мизерната си заплата, нямам кола и собствено жилище, а най-лошото е, че нямам свесни приятели. Налага се да живея с родите си. през октомври миналата година зарязах гаджето си и съм много доволна от това. 
 Стартирам новата година от нулата. 
 Празнувах Нова година сама и реших да започна новата година с грандиозни планове. И така, започвайки този блог ще проследя дали има начин да променя живота си. 
 За да мога да следя прогреса си, обединих нещата които искам да променя или постигна в три групи. Първата съм аз - килограмите, външния вид, дрехите, обувките и аксесоарите които нося, здравето, почивките, приятелите, изобщо всичко което съм. Втората група е недвижимото имущество което притежавам или ще притежавам. и третата е работата, странични доходи, изобщо всичко за начините на печелене на пари.
 Чела съм много книги за самопознание и самоусъвършенстване, но тъй като в обкръжението ми няма хора които да споделят този начин на мислене не съм споделяла или следвала принципите заложени в тях.
 И така - сега е момента да разбера дали в тези книги има някаква истина или авторите им просто гонят печалбите.
 Една от книгите които ме впечатли много е "Подсъзнанието може всичко" за това ще започна с принципите заложени в нея. 
 За да има синхрон ще започна от първата група - ще работя върху себе си.
 


 



Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimi321
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6961
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031